flayer çapı və sifarişi

Flayer çapı necə ucuz tapmaq olar?!

Flayeri necə ucuz çap etmək olar?!

Biznesiniz üçün flayer çapı yaratmaq istəyirsiniz? Başlamazdan əvvəl bu məqalə , flayerin nə olduğunu və biznesiniz üçün nə edə biləcəyini anlamağa kömək edə bilər.

flayer çapı, flayer capi, flayer sifarisi, flayer sifarişi, flayer dizaynı, flayerlərin

1. Flayer nədir?

Flayer şirkətin məhsul və ya xidmətlərini reklam etmək üçün istifadə olunan marketinq vasitəsidir. Flayerlər bir neçə formada və ölçüdə olur və bölmələr yaratmaq üçün qatlanmış bir səhifədən tutmuş, ikiqat və ya üç qatlı broşuralarda olduğu kimi daha çox yayılmış çox səhifəli kitabçaya qədər müxtəlif formada ola bilər. Onlar adətən dəstəkləyici mətnlə müşayiət olunan şəkillərdən ibarətdir.

flayer capi , flayer sifarişi

 

2. Flayer nə üçün istifadə olunur?

Flayer ümumiyyətlə bir şirkət tərəfindən əsas məhsul və ya xidmətlərini reklam etmək üçün istifadə olunur. Buna görə də, broşuralarda tez-tez cəlbedici mətn və göz oxşayan şəkillər var. İndi siz broşuranın nə haqqında olduğunu bildiyiniz üçün, gəlin peşəkar keyfiyyətli broşuraları tez və asanlıqla necə hazırlamağı araşdıraq.

 

flayer capi flayerlerin sifarişi

 

3. Flayer necə hazırlanır?

Broşur yaratmağınız lazım olduqda, ən asan və ən sərfəli yol peşəkar şəkildə hazırlanmış broşür şablonundan istifadə etməkdir. Braşur dizayn şablonları sizə yer tutan mətn, şəkillər və qrafiklərlə estetik cəlbedici tərtibat təqdim edir. Şablonu fərdiləşdirdiyiniz zaman tərtibat yerində kilidlənir və siz şablon üzərindəki lazımi qismləri öz məzmununuzla əvəz edirsiniz. Broşür şablonları dəfələrlə istifadə oluna bilər, ona görə də şablonu yalnız bir dəfə almaq kifayət edir.

 

flayer çapı, flayer sifarişi

 

4. Flyer dizaynı: Peşəkar Flayerlər üçün Ən Yaxşı Məsləhətlər

 

Peşəkar vərəq dizaynı ilhamına baxmaq maraqlı ola bilər. Bəs əla flayer nələri ehtiva etməlidir? Onu necə gözəl göstərə bilərik? Gəlin, növbəti peşəkar layihəniz üçün mükəmməl olan bəzi peşəkar vərəqələrin dizaynı ilə bağlı məsləhətləri araşdıraq:

Formadan əvvəl funksiya

Yaxşı, gözəl flayerlər üçün əyləncəli dizayn materialları ilə diqqətimizi yayındırmazdan əvvəl gəlin əvvəlcə reallığı yoxlayaq. Siz yeni biznes broşürünüzü Mikelancelo şah əsərinə çevirmək istəyə bilərsiniz, lakin real olaraq insanların çoxu bunu bu baxımdan heç görməyəcək.

İstər kompüter satışı, istərsə də klub gecəsi reklamı edirsinizsə, yadda saxlamalısınız ki, yeni biznes broşürünüz götürüləcək və baxılacaq qədər diqqəti cəlb etməlidir. Bu, peşəkar və effektiv flayerlər hazırlamağın əsas hissəsidir. Bu barədə məlumat həm də həmin şəxsi mağazanıza baxmağa və ya tədbirinizdə iştirak etməyə inandırmaq üçün kifayət qədər aydın və qısa olmalıdır.

Siz həmçinin sualları nəzərdən keçirməlisiniz:

Məlumat flayerinə nələr daxil olmalıdır?
Yaxşı flayeri nə edir?
Təcrübənizdə peşəkar flayer nə kimi görünür?
Məlumat flayerini nə ilə fərqləndirir?
Cavabların hamısı flayer dizaynının bir hissəsidir.

 

flayer çapı və sifarişi

 

Dizayna başlamazdan əvvəl funksiyanı formadan üstün tutmaq sizə çox kömək edəcək. Əlbəttə ki, dizayn satışların artmasında mühüm rol oynayır. Ancaq bu, düzgün düymələri basacaq ən zövqlə hazırlanmış flayer deyil.

Bu funksional yoxlama siyahısına diqqət yetirin və dizayn prosesinin əvvəlində və sonunda yeni biznes braşurunuzu nəzərdən keçirin ki, onun bəzilərinə və ya hamısına uyğun olduğundan əmin olun. Onların hamısı yaxşı biznes braşuru dizaynının bir hissəsidir:

Məlumatı qısa saxlayın. Mətn məzmununu yalnız əsas məlumatlara qədər redaktə edin. Məlumat bülleteni oxuyucusunun diqqət müddəti çox qısadır, ona görə də onların oxuduqlarını həmin saniyədə hesablayın.
Məlumatı oxumağı asanlaşdırın. Şrift ölçülərinizin böyük və aparıcı səxavətli olduğundan əmin olun. Böyük, qalın başlığın tanıtım flayerinin böyük bir hissəsində üstünlük təşkil etməsinə imkan verməkdən qorxmayın. Bu, yaxşı flayer hazırlamaq üçün ən vacib məsləhətlərdən biridir.
Əlaqə məlumatlarını və digər vacib məlumatları dərhal əlçatan edin. Veb sayt ünvanını qalın rənglə çıxarın və ya tədbirin və ya satışın tarixi və vaxtının geniş miqyasda yazıldığına əmin olun.
Bir məhsul satırsınızsa, onun şəklini göstərdiyinizə əmin olun. Bu, sadə sağlam düşüncə kimi görünə bilər, lakin oxucuya mətn elementi ilə getmək üçün vizual aspekt vermək məlumat broşürünüzə satışları daha asan çevirməyə kömək edəcək. Dəbli satış flayerlərindən ilham alın. Mətnin hər bir elementi satılan məhsulun sadə təsviri ilə müşayiət olunur. Biznes broşürünüzə mağazanın önü kimi baxın. Mağazalar insanların son nəticədə gözləri ilə aldığını bildikləri üçün məhsullarını nümayiş etdirirlər. Peşəkar flayerin necə hazırlanacağını düşünərkən, bu, yaxşı düşüncədir. Məqsədlə güclü vizual assosiasiyalara ehtiyacımız var.

 

flayer çapı və sifarişi

 

Qrafik dizaynerlərin üzləşdiyi ən böyük problemlərdən biri az miqdarda flayer sifarişi çap sahəsi ilə peşəkar görünən flayer hazırlamaqdır. Əksər flayerlər standart A5 (148 mm x 210 mm) və ya A6 (105 mm x 148 mm) səhifə ölçüsü ilə məhdudlaşdıqda, dizaynınızı necə tərtib etmək barədə bir az daha yaradıcı düşünməli olacaqsınız.

Dəvət və ya daha rəsmi broşura ilə mətn məzmununu səhifədə bir sütunda yerləşdirməyə baxa bilərsiniz, flayerlə isə şəbəkənizlə daha eksperimental ola bilərsiniz və etməlisiniz. Qəzet üslublu eyni ölçülü sütunlar bir qədər sərt görünə bilər, ona görə də flayerinizi qeyri-müntəzəm hissələrə ayırmağa çalışın.
Dizayner dörd hissədən ibarət bir şəbəkə yaratdı, yuxarıdakı üçdə biri başlıq və təsvirə, aşağıda iki nizamsız enli sütuna və dizaynın əsasında dar tam enli sıraya həsr edilmişdir. Peşəkar flayer çapı dizaynı çoxlu məzmuna malikdir, lakin şəbəkənin balanslaşdırılmış nisbətləri sayəsində yenə də minimal, təmiz görünüşünü saxlayır.
Başlanğıcda peşəkar görünən flayer üçün dizayn mülahizələrini düşünsəniz, şəbəkənizin xəritəsini tərtib etsəniz və hansı məzmunun getdiyini planlaşdırsanız, kiçik bir səhifə ölçüsünə həqiqətən nə qədər uyğunlaşa bildiyinizə heyran qalacaqsınız. .

 

flayer çapı və sifarişi

 

Rahat olun…

Bəzən qeyri-adi bir flayer mükəmməl bir dizayn hərəkəti ola bilər. Əgər daha ağıllı və ya korporativ istehlakçıya yönəlirsinizsə, qarışığa parlaq bir göy qurşağı və ya qışqıran yenilik şriftini atmaq ən ağıllı fikir olmaya bilər.

Minimal, incə və sakit bir estetika hədəfləyin. Bunlar yaxşı flayer çapı dizaynının elementləridir. Korporativ xidmətlərin və ya biznes konvensiyasının reklamı üçün broşura necə tərtib edəcəyinizi düşünürsünüzsə, sadə, düz dizayn tərzi çox az səylə hədəf bazarınızı cəlb edəcəkdir.

 

flayer çapı və sifarişi

 

Nəyin bahasına olursa olsun, sönüklükdən qaçın!

Bacarıqlı rəng tətbiqi ilə qeyri-adi dizaynları yumşaqdan parlaqa çevirin. Rəng yaxşı flayer çapı tətbiq edə biləcəyi ən asan elementlərdən biridir.

Klub gecəsi, sərgi və ya festival kimi daha qeyri-rəsmi və diqqəti cəlb edən bir şeyi reklam etmək istəyirsinizsə, sadəcə olaraq, heç vaxt sönük olmağı ödəyə bilməzsiniz! Böyük enerji yaxşı flayer dizaynını yaradan şeydir.

Siz flayerinizə hadisənin ruhunu aşılamaq istəyirsiniz. Flyerinizə baxmaq tamaşaçını hadisəyə çatdırmalı və onu yaşamağın necə olacağını təsəvvür etməsinə imkan verməlidir. Əgər vərəqəniz bir az darıxdırıcıdırsa və yaxşı flayer tərtib etməyi bilmirsinizsə, onlar əlbəttə ki, partiyanın ruhuna girməyəcəklər.

Effektiv flayerlər üçün bu qrafik dizayn məsləhətlərinə əməl edin ki, onları daha maraqlı etmək və bir daha darıxdırıcı dizayn yaratmaqdan qorxmayın:

Rəng sizin yeni ən yaxşı dostunuzdur. Bu göz oxşayan foto flayerdə istifadə edilən isti çəhrayı, günəşli sarı və dəniz mavisi kimi tamamlayıcı qalın tonların palitrası yay günlərini (festivallar və barbekü tədbirləri üçün mükəmməldir) təcəssüm etdirə bilər. Digər tərəfdən, neon bir pop qara-ağ dizaynlara kişi, idman kənarı əlavə edə bilər.
Cəsur elementlərin üçlüyünü balanslaşdırın. Bir diqqətçəkən fotoşəkildən, bir diqqəti cəlb edən başlıqdan (oxuyan, lakin qalın lövhə şriftində) və bir rəngli elementdən (məsələn, bu veb-dizayn biznes flayer şablonunda rəngli nişanlar kimi) balanslaşdırılmış komanda yaradın. Bu üç elementli qaydaya sadiq qalaraq həddindən artıq sıxlıqdan çəkinin. Gözə xoş gəlir və göz yormadan göz oxşayacaq.

 

flayer çapı və sifarişi

 

Dizaynınızı optimist və əyləncəli edin. Flayerin çox ciddi olmasına imkan verməyin. Bir korporativ element gətirmək istəsəniz belə, hələ də nəyisə hazırcavab və ya hətta bir az uşaq kimi göstərmək üçün imkanınız var. İnsanların flayerinizi götürüb ona asmasını istəyirsiniz. Dizayn onları yaxşı hiss edərsə, bunu etmək ehtimalı daha yüksək olacaq.

Dizaynınıza Texniki Müraciət gətirin

Çox güman ki, çap üçün flayerinizi tərtib etsəniz də, siz onlayn əldə oluna və ya satın alına bilən xidmətlər və ya məhsulların reklamı ola bilərsiniz. Getdikcə daha çox şirkət öz biznesini yalnız onlayn rejimdə aparır. Nəticədə, əksər istehlakçılar veb saytlar və ya proqramlar vasitəsilə brendlərlə əlaqə qurur.

Çap flayerində interaktivlik elementi olmasa da, böyük flayerlər və proqramların çoxlu ortaq cəhətləri var. Həm flayerlər, həm də proqramlar kiçik yerlər üçün optimallaşdırılıb. Nəticədə, onların hər ikisi məlumatlarını mümkün qədər səmərəli və asan oxuna bilən şəkildə təqdim etməlidirlər. Onlar həmçinin telefonunda digər proqramlar və ya ekran stendindəki müxtəlif flayerlər olsun, bir çox diqqəti yayındıran birinin diqqətini çəkmək tapşırığılıdırlar.

Nəhayət, proqramlar səmərəli, göz oxşayan dizaynın gözəl nümunəsidir. Biznes flayerini necə hazırlayacağınızdan əmin deyilsinizsə, bu dərsləri rəqəmsal dünyadan götürün və flayer çapı dizaynlarınıza tətbiq edin. Texnologiya sənayesinin öz yaradıcılığında yaxşı flayer elementlərindən necə istifadə etdiyinə təəccüblənərdiniz.

flayer çapı, flayer sifarişi , broşur, buklet

 Vizual görüntülərinizdə güzəştə getməyin

Şəkillərinizi və ya illüstrasiyalarınızı flayerinizin kiçik bir hissəsi ilə məhdudlaşdırmaq ayıb görünə bilər. Ancaq peşəkar görünən flayer çapı üçün dizayn mülahizələrinizlə güzəştə getməyə ehtiyac yoxdur!Yaxşı bir flayer hazırlayarkən diqqət çəkən fotoşəkilləri əsas cazibəyə çevirə bilərsiniz. Onları mətn və rəng kimi digər məzmun elementlərinin arxasında yerləşdirməyə çalışın. Qradientlər və şəffaflıq effektləri sizə adi qutu tor düzümündən kənara çıxmağa və dizaynınızda laylı effekt yaratmağa imkan vermək üçün əladır.Bu peşəkar flayerlər qrafika və rəngin mərkəzi mərhələyə keçməsinə imkan verir. Lakin rəngli elementin qeyri-şəffaflığını azaltmaqla və incə gradientlər əlavə etməklə dizayner mətni oxunaqlı və yükləmək üçün qəşəng göstərə bilər.

 

Üç qatlı flayer (buklet)  nədir? Anlamağınıza kömək etmək üçün yaxşı bir nümunədir. Ümumilikdə altı panel etmək üçün üçə qatlanmış flayer sifarişi səhifə ilə mesajınızı çatdırmaq üçün kifayət qədər yer əldə edirsiniz. Bu şablon müştərilərinizin xatırlayacağı üçqat broşür (buklet) hazırlamağa kömək edəcək.

 

 

Siz broşuranı payladığınız zaman və ya onu elektron şəkildə müştərilərinizə göndərdiyiniz zaman onların verəcəyi ilk sual “Broşura nə haqqındadır?” olacaq. Əsas mesajınız tez çatmalıdır. Buna görə də şablonunuz sizin mesajınızı hətta məşğul, tələsik, diqqəti yayındıran oxuculara da tez çatdıran yüksək təsirli broşura flayer sifarişi yaratmağı asanlaşdırmalıdır.

 

Flayer çapı, flayer sifarişi

 

Sevimli Flayer çapı Şablonunuzu Seçin

İndi siz broşuralar və flayer sifarişi haqqında hər şeyi bilirsiniz.

 

Flayer çapı, flayer sifarişi

Bəs əla flayer çapı şablonlarını haradan tapa bilərsiniz ?!

 

Ehtiyaclarınıza tam uyğun birini tapmamısınızsa, narahat olmayın – “OkPrint” şirkətində seçim şansınız çoxdur.  Əlaqə saxlayın və bu gün sevimli flayer çapı və sifarişi əldə edin.😊

 

Bir cavab yazın

five × 1 =